miércoles, 25 de marzo de 2020

Proposta 25 Març -HIGIENE PERSONAL (Cara i Dutxa) VALENCIÀ

HIGIENE PERSONAL 
LLAVAT DE CARA I DUTXA




Que estiguem a casa tots els dies, (JO EM QUEDE EN CASA), i no sortim al carrer, no és sinònim de que descurem/oblidem una miqueta, la nostra higiene personal.

La higiene personal és fonamental per a tots i més en aquests dies de confinament, doncs ens proporciona diferents avantatges:
      - Salut
      - Benestar Físic
      - Benestar Emocional

Dit això, hui recordem la seqüència de com llavar-se la cara i fer-se una Dutxa, per tal de continuar treballant a casa cada dia.

1.- LLAVAR-SE LA CARA:

      - Obrir l'aixeta
      - Posar-se aigua a la cara
      - Posar-se una mica de sabó Neutre
      - Rentar-se amb aigua una altra vegada per llevar-se el sabó
      - Tancar l'aixeta
      - Secar-se molt bé amb la tovallola o paper


I AIXÍ DE SIMPLE I DIVERTIT


2.- DUTXA


      -Em lleve la roba 
      -Òbric l'aixeta de l'aigua i en comprove la temperatura
      -Deixe caure l'aigua per tot el cos
      -Pose xampú i m'ensabone el cap
      -Pose gel i m'ensabone tot el cos
      -Em rente bé amb aigua
      -Agafe la tovallola i m'eixugue molt bé 




A més a més, vos posem aquest vídeo instructiu i simple sobre el bany.




3.- PROPOSTES DE TREBALL

Us proposem a continuació, per a tots, un senzill EXERCICI, que consisteix a ordenar la seqüència del llavat de cara i de dutxa

Proposta de seqüència en pictogrames per tal siga treballat a casa.







No hay comentarios:

Publicar un comentario